UTILIZAREA ÎN CONTINUARE A SERVICIULUI “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE” PRESUPUNE CĂ V-AȚI EXPRIMAT ACORDUL CU PRIVIRE LA TERMENII ŞI CONDIȚIILE MENȚIONATE IAR CONTINUAREA ACCESĂRII ECHIVALEAZĂ UNUI ACORD DIN PARTEA DUMNEAVOASTRĂ CU PRIVIRE LA UTILIZAREA SERVICIILOR. SERVICIILE FURNIZATE SUNT DESTINATE PERSOANELOR CU VÂRSTA DE PESTE 18 ANI.
Operator - COMPANIA DE APA TARGOVISTE - DAMBOVITA S.A., cu sediul in Targoviste, Bd. I.C. Bratianu nr. 50, jud. Dambovita, număr de inregistrare in Registrul Comertului J15/5/1998, cod fiscal RO 10084149, denumit in continuare “CATD”
Parteneri CATD - companii cu care CATD se afla in relatii comerciale si care executa servicii catre CATD in scopul administrii si prelucrarii datelor cu caracter personal potrivit instrucțiunilor CATD, cum ar fi, dar fara a se limita la: furnizori de servicii IT (având în vedere evoluția naturala a domeniului IT, destinata furnizării de aplicații informatice in scopul digitalizării serviciilor prestate) care prestează servicii necesare dezvoltării și funcționării serviciului “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE”
PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE – este un portal, proprietatea CATD, conceput special pentru persoanele fizice sau juridice care au încheiat un contract de furnizare servicii apa si canalizare si/sau alte contracte cu CATD.
Client/Utilizator – Persoană fizică sau juridică ce a încheiat un contract de furnizare servicii apa si canalizare cu CATD
Portalul este destinat administrarii contului de servicii CATD, unde veti regasi/ accesa urmatoarele informatii:
Important: in cadrul portalului, un punct de consum poate fi administrat dintr-un singur cont. In cazurile in care se doreste ca punctul de consum sa fie asignat unui alt cont/utilizator, va rugam sa luati legatura cu personalul CATD pentru operarea modificarilor.
SERVICIILE DE PE ACEST SITE SUNT FURNIZATE CA ATARE, FĂRĂ GARANȚII DE ORICE FEL. CATD NU RĂSPUNDE PENTRU COMPATIBILITĂȚILE DINTRE PORTAL ŞI APLICAȚIILE/SOFTWARE FOLOSITE DE UTILIZATOR PENTRU ACCESAREA PORTALULUI. CATD NU RĂSPUNDE PENTRU FOLOSIREA PORTALULUI PRIN MIJLOACE ŞI METODE FRAUDULOASE/ABUZIVE DE CĂTRE ORICE PERSOANĂ.
Utilizatorul înţelege faptul că serviciile sunt disponibile prin intermediul Internetului – reţea ce nu este sub controlul direct sau indirect al CATD sau al partenerilor acestuia, iar compania noastră va depune toate eforturile necesare pentru a menține securitatea informațiilor şi va lua măsuri tehnice şi organizatorice adecvate în vederea asigurării securităţii datelor și disponibilitatea serviciului.
CATD vă recomandă să verificaţi în permanenţă politicile de securitate ale browser-ului folosit de dumneavoastră, precum şi terminalul utilizat pentru accesarea serviciului, astfel încât acesta să aibă instalat si actualizat un software împotriva viruşilor de orice tip sau a oricăror atacuri externe de tip cracking sau hacking.
Utilizatorul se obligă să furnizeze o adresă de e-mail validă și să comunice, în timp util, orice modificări ce intervin în legătură cu această modalitate de comunicare.
Utilizatorul înțelege să verifice permanent primirea facturii curente și a corespondenței, CATD neavând nici o răspundere pentru imposibilitatea primirii corespondenței sau pentru nedeschiderea acesteia de către utilizator.
Utilizatorul poate avea acces la PORTAL 24h/zi, 7 zile/săptămână, cu excepţia perioadelor în care acestea sunt restricţionate sau suspendate din motive tehnice.
Utilizatorul nu va avea niciun drept asupra portalului, cu exceptia dreptului de a folosi portalul conform acestor termini, doar in scopuri personale, necomerciale. Astfel, intelegeti si sunteti de acord ca:
Pentru orice întrebări legate de Serviciul “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE“, Utilizatorul poate apela serviciul CATD de Relaţii cu Clienţii la numărul 0800800168
Utilizatorul se obligă să comunice de îndată CATD, în scris, orice modificare privind datele de identificare ce-i aparțin sau ale Utilizatorului. În cazul în care acesta nu actualizează datele de identificare/contact, CATD nu îşi asumă vreo răspundere în cazul în care comunicările se efectuează la o adresă la care Utilizatorul nu mai are acces sau către o persoană fără vreo calitate.
Utilizatorii care afectează securitatea sistemelor CATD sau rețelelor sau care atentează la integritatea acestora vor suporta consecinţele (penale sau civile) stabilite de normele legale în vigoare aplicabile.
Utilizatorul este de acord să exonereze de răspundere şi să nu acționeze în justiție CATD sau partenerii sai, cu privire la orice pretenție ridicată de către un terț rezultată din utilizarea serviciului şi/sau a rețelei de comunicații CATD şi a Internetului, cât şi cu privire la orice pierdere (directă, indirectă), orice costuri, acțiuni, procese, pretenții, distrugeri, cheltuieli (inclusiv cheltuieli de judecată) sau alte prejudicii, suferite în vreun fel sau provocate direct de serviciul “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE“, ca urmare a încălcării sau ignorării de către utilizator a acestor termeni şi condiții sau a oricărei prevederi legale aplicabile.
CATD şi partenerii săi nu îşi asumă răspunderea pentru nicio pierdere rezultată din întârzieri, solicitări neonorate sau care nu ajung la destinatar, cauzate de evenimente care nu sunt sub controlul CATD, al partenerilor săi sau prin erori de omisiune din partea Utilizatorului.
CATD vă asigură că depune toate diligențele şi eforturile pentru ca serviciul “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE“, să funcţioneze la parametri optimi pentru a vă transmite toate datele şi informaţiile actualizate. Totuși, CATD nu garantează că serviciul descris mai sus şi paginile aflate pe site-ul www.catd.ro nu conţin erori sau că funcţioneaza permanent la parametri optimi. În acest sens, CATD si partenerii sai nu va fi legal responsabil pentru vreo inadvertenţă sau informaţie eronată prezentată în legatură cu serviciul “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE“, dar vă asigură că va întreprinde toate acțiunile necesare pentru remedierea cu celeritate a eventualelor erori.
CATD asigură Clientul care utilizează serviciul “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE“, de păstrarea confidențialității datelor cu caracter personal ale acestuia și respectarea dreptului său la protecția vieții private, pe tot parcursul desfășurării activităților de prelucrare de către CATD a datelor cu caracter personal ale Clientului.
Prelucrarea Datelor personale înseamnă orice operațiune sau ansamblu de operațiuni efectuate cu utilizarea de procese automatizate și aplicate Datelor personale, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, comunicarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, compararea sau interconectarea, restricționarea, ștergerea sau distrugerea.
Datele personale prelucrate de către Operator sunt: nume, prenume, domiciliu, serie si număr act identitate, cod numeric personal, semnătura, adresa email personala sau profesionala, număr telefon personal sau profesional, date privind bunurile deținute, date bancare, orice alte date cu caracter personal necesare îndeplinirii scopurilor mai jos enumerate, “Date personale” comunicate de către dumneavoastră sau necesare îndeplinirii scopurilor enumerate (cum ar fi cod client, etc).
Vă informăm că aceste Date Personale vor fi prelucrate atât prin intermediul unor metode manuale, precum și/sau prin intermediul unor mijloace informatice sau telematice.
Clientul înțelege că exercitarea dreptului său de opoziție față de prelucrarea propriilor date cu caracter personal în condițiile și termenii menționați prin prezentul document ar putea conduce la imposibilitatea prestării serviciului de către CATD.
Refuzul Clientului cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în vederea executării contractului la care persoana vizată este parte echivalează cu imposibilitatea furnizării serviciilor de comunicații electronice, precum și punerea la dispoziție a serviciilor site-ului si exonerează CATD de orice răspundere în acest sens.
Conform cerinţelor Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor), CATD precum și partenerii acestuia prelucrează și administrează în condiţii de siguranţă datele dumneavoastră cu caracter personal dobândite pentru realizarea următoarelor scopuri:
Temeiurile legale ale activităților de prelucrare a datelor cu caracter personal desfășurate de CATD sunt:
CATD va prelucra următoarele date cu caracter personal ale Clienților/Utilizatorilor:
Prelucrarea datelor cu caracter personal se efectuează direct de către CATD, precum și prin parteneri, conform prevederilor Regulamentului, prin mijloace manuale/automatizate, cu respectarea cerințelor de securitate a prelucrării datelor cu caracter personal. Datele personale sunt dezvăluite numai persoanelor autorizate, în condiții stabilite prin proceduri tehnice și organizatorice adecvate pentru păstrarea confidențialității datelor personale, de protejare împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, dezvăluirii sau accesului neautorizat, conform legii.
În funcție de scopurile pentru care sunt prelucrate datele cu caracter personal, acestea vor putea fi dezvăluite următoarelor categorii de destinatari: angajaților și colaboratorilor, partenerilor cu care CATD se afla in relatii comerciale si care prelucrează datele cu caracter personal potrivit instrucțiunilor CATD, cum ar fi furnizori de servicii IT (având în vedere evoluția naturala a domeniului IT, destinata furnizării de aplicații informatice in scopul digitalizării serviciilor prestate) care prestează servicii necesare dezvoltării și funcționării serviciului “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE” si nu numai, autorități publice centrale/locale, executanți de lucrări, societăți bancare, furnizori de servicii de plată, birouri de credit, societăți de asigurare si reasigurare, agenții de cercetare a pieței.
Temeiul juridic al prelucrării Datelor personale este reprezentat de; (i) executarea unor măsuri antecontractuale sau de contractul pe care l-ați încheiat în virtutea căruia se efectuează prelucrarea datelor; (ii) de respectarea unei obligații legale; (iii) consimțământul liber exprimat; (iv) de executarea unui sarcini de interes public sau legată de exercitarea puterilor publice cu care este investit Operatorul; (v) pentru urmărirea intereselor legitime ale operatorului sau ale terților (interesele legitime urmărite de CATD includ Îmbunătățirea serviciilor, prevenirea actelor de corupție în cadrul organizației, promovarea serviciilor proprii).
CATD păstrează informaţiile personale colectate pe perioada necesară pentru ducerea la îndeplinire a scopurilor menționate anterior, respective pana la data încetării relației de contractuale.
Potrivit art. 15 - 21 din GDPR, persoanele vizate beneficiază de de următoarele drepturi aferente prelucrării datelor cu caracter personal:
Totodată, fiecare persoană vizată are dreptul să își retragă în orice moment consimțământul acordat pentru prelucrarea datelor cu caracter personal și să se opună în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare prelucrării datelor personale în scop de marketing direct.
Pentru exercitarea acestor drepturi prevăzute mai sus, persoanele vizate se pot adresa cu o cerere scrisă, datată şi semnată la următoarele date de contact: COMPANIA DE APA TARGOVISTE - DAMBOVITA S.A., cu sediul in Targoviste, Bd. I.C. Bratianu nr. 50, jud. Dambovita sau pe adresa de email: dpo@catd.ro
Pentru mai multe informații cu privire la Datele dumneavoastră cu caracter personal vă veți putea adresa Responsabilului cu protecția datelor cu caracter personal al companiei CATD, ce poate fi contactat la adresa de dpo@catd.ro
Aceşti termeni şi serviciului “PORTAL CLIENT, PRELUCRARE DATE CONSUMATORI SI INCASARI ELECTRONICE” vor fi guvernaţi de legislaţia din România.
În cazul apariţiei unui conflict/ neînţelegeri legată de utilizarea Portalului vom încerca soluţionarea conflictului respectiv pe cale amiabilă, negocierile în acest sens fiind guvernate de bună credinţă.
Toate disputele vor fi soluţionate în instanţele din Romania.
Utilizatorii confirmă că au citit şi acceptă termenii şi condițiile stipulate. Utilizarea Serviciului implică acceptarea în totalitate a acestor termeni şi condiții.
CATD nu îşi asumă vreo răspundere pentru imposibilitatea de a se conforma obligațiilor prevăzute în prezentul document ca rezultat al oricărei cauze aflate în afara controlului său, incluzând, dar fără a se limita la evenimente fortuite, condiții meteorologice nefavorabile, acțiunea sau inacțiunea guvernului, a altor rețele, a unor terţi sau a unor autorități competente pentru care CATD nu este responsabil.
Site-ul web www.catd.ro este controlat de către CATD. Prin accesarea acestui site, Utilizatorii acceptă că orice dispută legată de acesta va fi guvernată şi interpretată în concordanță cu legislaţia românească şi va fi dedusă spre soluționare instanțelor judecătorești de drept comun din România. Acest website poate fi accesat de oriunde de pe teritoriul României şi în afara acestuia (în alte state), în măsura în care condițiile tehnice o permit. CATD nu garantează în nici un fel că prin conținutul său, acest site se supune legislaţiei aplicabile în alte țări din afara României (inclusiv referitoare la proprietate intelectuală).